• "Nirvana tribute" konserten med Jay Smith - Så jävla bra, inte många som kan göra en värdig hyllningskonsert till Nirvana genom att först köra deras unplugged och efter det deras mer röjiga låtar. Jay och company lyckades, med bravur!
 
  • Fyllde 20 år - Wiho att få slippa tonåren och samtidigt bli värdig för att gå på systemet är värt att firas!'
 
  • Skogsröjet - Min första festival o solen sken för mig, tackar. Hade det awesome och jättemysigt. Vildsvinskebab rekomenderas och även twisted sisters live för de var förjävla grymma. Till och med nero tyckte det o han hade inte direkt höga förväntningar.
 
  • Åkte till London - Jag som avskyr storstäder älskade London, en stad med nästan lika många invånare som hela sverige, hmm.. Planerar redan att släpa med mig nero och åka dit igen, så vacker och trevlig stad. Motion får man också, trodde benen skulle ramla av så mycket gick vi o jag är inte direkt den som klagar på sånt i första laget haha
 
  • Myst i skärgården - Hamnar alltid på höjdpunktslistan för sommarstugan är bästa platsen på jorden. Har man då även med sig bästa killen i världen dit så kan det inte bli annat än jättebäst.
 
  • Tatuerat mig - Är så nöjd och har fått många komplimanger och kommentarer från folk som tycker den är snygg. Visst egentligen spelar det ingen roll vad andra tycker men går ju inte sticka under stolen med att det är skoj med beröm. 
 
  • Sett Black Sabbath live - De vart totalsågade i tidningarna men jag tyckte iaf de var jättebra och att det var ett privilegium att få se och höra dem live. Sov i ett jättefint hotellrum efter spelningen och vaknade upp tog hissen ner o frukosten var serverad, kan väl inte bli bättre?
 
  • Största höjdpunkten - Träffade min nero, vart lycklig 
 
 
 

Kommentarer

  • Alexandra säger:

    Åååh det ser ut som att 2013 var riktigt bra för dig, ni är så fina ihop!! :) O tack för att vi fick hänga med t Yxlö,så himla mysigt!!!

    Svar: Ja så nu satsar jag på ett lika bra 2014 med min fina kille :) O att ni fick hänga med var bara roligt, vi får ta o åka upp en sväng i sommar igen!
    -

    2014-01-05 | 20:11:49
    Bloggadress: http://catamita.blogg.se/?tmp=35385
  • Nancy säger:

    KUL ATT JAG FICK VA MED PÅ NÅN AV BILDERNA DÅ

    Svar: Kanske för att vi hade väl inte direkt gjort något som klassade in på topplistan
    -

    2014-01-06 | 11:19:31

Kommentera inlägget här: