Oj det var visst länge sen jag var här, sorry.. De senaste två dagarna har jag spenderat åt att rensa bland alla mina saker både i lägenheten och förrådet. Ska nämligen flytta den 1 mars o då vill man ju inte ha men massa onödig skit som man samlat på sig. Tror jag har gjort mig av med åtta kassar som hamnat både på loppis och i soptunnan. Hur fan kan jag ha samlat på mig så mycket på ett år? 
 
Fick en stor bukett tulpaner av min bivande sambo igår, lalala jag vart så glad jag älskar tulpaner! Kan det inte bli vår nu? 1 mars är ju första vårmånaden o längtar ju både till att flytta och våren så att de inträffar samtidigt är ju strålande. Vad säger ni, tror ni på några tussilagos tills dess? x)
 
 
 

Kommentarer

  • Alexandra säger:

    Ååååh va fina!! Ja vi får hoppas på att våren kommer med stormsteg :)

    2014-01-23 | 15:44:17
    Bloggadress: http://catamita.blogg.se/
  • Mamma :) säger:

    Å vad fina blommor :) tulpaner är härligt!!! Vihoppas verkligen på våren, hatar vintern!!!!!!

    2014-01-23 | 18:26:23

Kommentera inlägget här: