Igår var det en ledig dag för mig så jag och Nero drog till metropolen Eksjö en sväng. Först fikade vi på Lennarts och efter det gick vi en sväng på dollarstore. Huvudorsaken var att jag skulle titta på ramar och att vi skulle köpa spolarvätska för den var slut i bilen. Kom ut därifrån med nagellack, strumpor, doftgrejer till bilen, läkerol, torrschampo med mera, med mera, men inga ramar. Spolarvätska köpte vi dock. Blir urfattig av den där butiken ju, snacka om att de lever på spontanköp.. Min bil är iallafall jättefin nu med en söt doftdjävul i fönstret som luktar jordgubb och så två wounderbauns, skulle tagit ett kort men glömt bort det. Lägger upp en bild på mig, ifall ni har glömt hur jag ser ut, och Svante istället haha
 
Mitt liv är inte så spännande just nu. Sålt lite saker via loppis på facebook så tjänat ihop typ 1500 spänn, det är väl höjdpunkten just nu. Räknar ner inför flytten. Eller ska ju på Steel Panther om ca två veckor så räknar väl ner till det först. Kommer bli awesome! Januari är en så tråkig månad, februari med. Äta, jobba, sova o driva runt lite. Så ser mitt liv ut just nu. Inte så dumt faktiskt, jag är nöjd iaf. Är glad jag eliminerat de personer i mitt liv som har sugit så mycket energi så länge, allt känns så mycket lättare o muntrare nu :) 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: