Sitter just nu precis hemkommen med en skål flingor och youghurt, bilden nedan tog jag under min lilla promenad hem från bion, mys. Iron Man 3 var jättebra enligt mig. Den var spännande, actionig och rolig - jag tappade inte fokus under hela filmen vilket annars kan va lätt hänt så det är ett väldigt gott betyg. Gillar man de tidigare filmerna så tycker jag man ska se denna också :)
 
Jag är överlag inte särskilt förtjust i att se på film, jag blir rastlös och känner att det finns bättre, och roligare, saker att göra. Visst ibland kan det va trevligt och jag har favoritfilmer som jag kan se om och om igen - de är de enda filmerna jag kan se flera gånger - hatar nämligen att se en film flera gånger, jag vet ju redan vad som händer! En sak jag absolut inte gillar med film, och är en av anledningarna till att jag nästan aldrig tittar på eller vill titta på film, är att det ibland (rätt ofta) känns som man blivit körd i en blender efteråt, den känslan är inte okej nånstans.. Med det sagt så tackar jag för idag och säger godnatt världen, vi hörs ♥
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: