Avskyr spindlar, är livrädd för dom. Känns som ett under att jag lyckades lägga den vita ugnsformen som ni ser på bilden över den, enligt mig, gigantiska spindeln jag upptäckte imorse innan skolan. Vgar inte döda dem själv och kunde inte lämna den utan att ha fångat den för hade jag gjort det hade den ju krypit iväg och byggt bo eller nåt nånstans :( Tur mamma kunde komma nu på eftermiddagen och döda den åt mig- kändes inte bra att ha den där även att den var fångad. Yeah mamma is da spider slayer!! Now I can live here peacefully again :))
 
 
 
 

Kommentarer

  • Miss Naily A Fucking Rockstar! säger:

    Ha ha ha, nästa gång får du fånga spindelen på samma sätt och sedan tar du ett papper eller nåt å skjuter under så du kan slänga ut den igen:) Eller så gör du som jag å visar den för katten som sedan äter upp den:)
    Egentligen är det ett bra tecken om man har spindlar hemma för det är ett tecken på att huset man bor i är friskt och fritt från mögel.

    Sid: Oj, nu blir jag nervös, haha. Neh, min Svärmor vill nog inte förgifta mig:)

    Kram!

    Svar: hahaha nej får vi hoppas :)
    Jo det funkar ju men är för rädd för att klara att göra så haha Jag får skaffa en katt alltså :)) Åhå, får tänka på det nästa gång jag ser en spindel här hemma att jag har ju i alla fall inget mögel- positive thoughts ^^
    -

    2013-04-16 | 20:43:05
    Bloggadress: http://www.missnaily.wordpress.com

Kommentera inlägget här: