Dags för mitt månatliga bildcollage av månaden som gått. Jag har hunnit med mycket under juli - tiden går fort men när jag tittar tillbaka så går den inte så fort ändå, te.x så trodden jag det var i mitten av juni pappa o jag var ute o fiskade, det var det visst inte haha  
 
I förra månadens 1st day of så skrev jag att juni varit den bästa månaden på länge och att jag hoppades att juli skulle bli lika bra. Kan nu i efterhand konstatera att juli vart ännu bättre innehållandes bland annat besök hos vilda djur, badande, fiskande, festande, festivalande, solande och mycket mer. Har inte skrattat så här mycket på länge som jag gjort dena månaden, är så glad o hoppas jag inte ska behöva kliva ner från mitt moln än. Jag trivs här uppe - jag är värd lite glädje.
 
Augusti har nyss börjat men det känns som den snart är slut och med den sommaren. Första september åker jag till london, tror seriöst att jag kommer dö där.. Vi får se om augusti går så fort som jag tror, jag vet iaf att denna månaden inte kommer slå juli men det gör inget - augusti är ändå bara en passage mot hösten och den kommer bli bra tror jag. Puss 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: