Kom på att jag har ju glömt att göra mitt 1st day of inlägg för juli - dålig jag är :( Gör ett i efterskott istället. Inte för att det är samma sak men går ju inte börja en månad utan ett 1st day of. Ja jag är lite knäpp, sånt är skoj haha 
 
Okej nu har första sommarmånaden gått, jag har hunnit fylla 20 o mitt bland allt jobb så har jag hunnit njuta av livet o ha skoj. Framförallt så har grovkem o godisavdelningen på öob i tranås har inte gått under än - bra jobbat av mig! Juni har nog varit den bästa månaden på länge - varit o hälsat på rätt mycket hos mamma, o även i flugebo, och helgerna har spenderats drickandes folköl hos nero med trevligt folk, jag har jobbat de flesta helgerna så har hållit mig borta från starkvarorna. Jag vet jag har blivit sämre på att göra roliga inlägg här o har dåligt samvete för det men har så mycket annat för mig, måste ta med mig kameran mer :)
 
Avslutar juni med ett bildkollage från månaden som gått och hoppas juli blir lika bra - längtar till skogsröjet den 26e :)
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: