Börjat lyssna på ett för mig nytt band, ingen stor grej men det som gör det annorlunda för mig är att det är en tjej som sjunger - brukar aldrig gilla eller lyssna på band där tjejer sjunger men de här är faktskt bra! Nimmit Zwei spelar lite popig rock kanske, inget som jag i vanliga fall lyssnar på det heller men tycker de är bra och blir glad av deras låtar - passar min allmänna sinnesstämmning för tillfället. De finns på spotify så bara att gå in där o söka om nån vill lyssna. Spotify är rätt bra faktiskt måste jag säga..
 
Läser hon som sjunger i Nimmt Zwei's blogg lite då och då - det var så jag uptäckte dem, vart nyfiken när hon skrev om dem på bloggen så tyckte jag var tvungen att lyssna haha Här är en länk till den om någon undrar Miss Naily's blogg :)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: