Mitt avloppsrör under diskbänken i köket gick sönder igår och läcker som ett såll om jag har kranen på. Pga det så luktar det även avlopp i hela lägenheten för det är inget vatten i vattenlåset eller nåt sånt, fråga mig inte jag är ingen rörmockare x) Vaktmästaren var och kollade på det idag och konstaterade att röret måste bytas, no shit, men eftersom det är semestertider har han svårt att få tag i en ledig rörmockare.. Det ska iaf åtgärdas denna vecka sa han så hoppas det blir snarast. Tycker inte avloppslukt är en särskilt mysig lukt att befinna sig i så sov hos nero natten till idag och nu ikväll så har jag hyst in mig hemma hos pappa. Ska stanna här tills röret är fixat tror jag för det är så bökigt att inte kunna diska, speciellt eftersom jag måste göra matlådor och grejer. Jag vägrar att diska i badrummet... Och så är det rätt kul att vara här och umgås lite o så - äta kvällsmat, spela lite kort och dyl :)
 
 
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Du ser, inget ont utan att det har ngt gott med sig:)
    Hade inte avloppet pajat hade du suttit hemma ensam o övergiven nu, o du hade både fått diska o laga mat själv;)

    Svar: Hahaha precis, mycket smidigare och trevligare såhär ju
    -

    2013-07-16 | 09:33:26

Kommentera inlägget här: