06.15 blir det uppstigning för klockan 07.25 ska jag träffa alex i sunhult - ska gå på den årliga loppisen där som börjar kl 8.00. Ska även hinna med en fika hos morfar som bor där hade jag tänkt innan jag börjar jobba kl 10.00. Klockan 14.00 är min arbetsdag slut och då åker jag ut till flugebo för att bli bjuden på världens godaste (skojar inte) chilipotatissallad som han gjort själv och en grillad köttabit till. Min pappa är bäst, försök inte säga emot. På söndag är jag ledig!!!! Så imorgon kväl blir det screwdrivers så det står härliga till, har saknat dem haha Varvar väl med nån öl med och hoppas jag inte är för trött :) Avsulutar med ett cha cha bloggen och bjuder på en smått oseriös bild ovan - om ni inte förstod det hahaha Känns som att det kommer bli en riktigt bra helg! 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: