Biljetterna är bokade - den första till femte september så åker jag till London! Alltid viljat åka dit så ska bli jätteroligt, kul att pappa frågade om jag ville dit :) Jag oroar mig dock bara för flyget, jag gillar inte flyga, och för allt folk. Jag ska till en stad vars befolkningsmängd är nästintill lika stor som hela sveriges och jag är inte förtjust i stora folksamlingar. Spännande. Den vita byggnaden på bilderna ovan är hotellet vi ska sova på, Henry VIII heter det - det verkar fint o de har frukostbuffé! :)
 
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Vad roligt, jättekul gumman! Det ser väldigt respektabelt ut, hotellet, det blir nog bra! Jag är mer orolig för terroratacker än er flyresa!Se upp för skäggiga män med ryggsäck, man vet aldrig....;)

    Svar: Ja jag hoppas det blir bra :) hahaha ska hålla mig borta från dem ;)
    -

    2013-07-14 | 09:32:50

Kommentera inlägget här: