Igår så gick jag hem till Nero för att dricka lite öl med trevliga människor, jag var först på plats! :) Förutom Nero som bor där då.. haha Vi skulle ha gått till Statt för det var gratis men hamnade på Boheme men det gjorde inget för Statt är inte riktigt min piece of cake ^^ Efter satt jag o Nero på en typ 10cm hög stenkant precis utanför och tittade på när en hen slogs (på skoj) med en farbror - mycket underhållade då hens balanssinne var smått nedsatt. Resten av gänget bekantade sig under tiden med en polack. Helt livsfarlig och ruskigt stark - han skulle visa när han gjorde armhävningar och så skulle han slåss o brottas eller vad det nu såg ut som. Normalt han tog 120 armhävningar sa han men nu han var fyll, men jävlar vad det gick när han satte igång enligt mig! Magnus och Stefan stod så snäll vid sidan av men blev påpucklade ändå. Jag stod och skyddade Nero - man måste hjälpa de svaga o han ville inte göra armhävningar haha Helgens lärdom - akta er för galna polacker som ser ut att kunna lyfta en bil eller liknande. Kul kväll!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: