Nu när jag fyllt 20 och inte är kvar i tonåringssiffrorna längre så ser jag mig själv som vuxen på riktigt så jag har samlat på mig många vuxenpoäng denna veckan hittills -
 
  • ● Jag är nu medlem i facket och a-kassan.
  • ● Var på fest i fredags men skulle jobba dagen efter så drack folköl o gick hem halv tolv.
  • ● I tisdags var jag på plastpartaj med Juice.
  • ● Jag har handlat på systemet.
  • ● Fick tidningen i onsdags - en vuxen prenumerationspapperstidning.  
 
Nästa vecka blir min första vecka på ÖoB som "huvudansvarig" för grovkem och godis så är det tomt på hyllorna på de avdelningarna i Tranås är det mig ni ska skälla på men jag hoppas jag slipper det haha Vad bilden har med inlägget att göra kan jag inte riktigt svara på, är inte i form för att tas kort på ikväll så tog random bild på datorn x)
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: