Förlåt för min inaktivitet jag har bara inte haft lust att blogga då det har hänt så mycket jobbigt på en gång de här senaste dagarna.
  
Idag är det fredag - det är helg. Vad gör man då? Jag vet folk som ska dricka lite vin med sina vänner och ha kul. Jag vet folk som ska träffa sina vänninor och sitta och ha tjejkväll. Jag vet folk som ska ut på fest ikväll och släppa allt annat. Jag vet folk som ska träffa sina vänner och se på film o ha myskväll.
 
Så vad ska jag göra då? Ja det blir väl sängen vid 22 för har inget att göra.. Som vanligt. Jag vill också ha vänner att dricka vin med (okej dricker inte vin men principen..) och ha tjejkväll med och ha filmkväll med (okej är väl inte förtjust i film men principen..), jag vill också göra "vuxengrejer"/"kompisgrejer" - kanske bjuda hem någon på middag eller liknande en kväll som denna o flumma runt. Hur kommer det sig att det känns som alla gör saker förutom jag? Vore kul o va ett gäng som man kan åka på roadtrippar med i sommar, picknicka med, larva sig med o hitta på massor med haha
 
Jag vill ha folk på besök och jag vill lära känna folk att umgås med som faktiskt vill vara vän med mig, vara med mig och prata med mig för de tycker jag är roligt - inte folk vars syfte är att få mig i säng - börjar tvivla på att det finns några såna - börjar tvivla på om jag nånsin kommer få några vänner att umgås med utöver de två jag har nu.. Inte för att det är något fel på dem, jag gillar dem massor, men jag vill hitta någon/några som jag har mer gemensamt med och som tänker mer som jag. Jag vet inte om jag är annorlunda mot alla andra, har aldrig kunnat betrakta mig själv utifrån och kunnat jämföra men jag vet att jag har aldrig viljat vara som alla andra - jag är jag och jag gillar att sticka ut och va mig själv. Jag känner mig som värsta ailien som inte hittar någon likadan - jag känner mig så ensam utan att veta vad jag gör för fel. 
 
Förlåt för den negativitet jag sprider men ni märker vilket humör jag är på idag och det som står är ju sant..
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: