Så varmt och soligt idag! Därför tog jag och Nancy en spontan miniroadtrip till Höganloft, ni ser utsikten över Tranås därifrån på bilden ovan - enda vinkeln från vilken Tranås ser vackert ut tror jag.. Vi spelade låten "We built this city on rock n' roll" därav posen längst upp till vänster - tyffa tjejer! x) Var tvungen att ta kort på en björk med bara för att jag är så glad för att löven håller på att titta fram haha Tidigare idag träffade vi på en kopparödla som jag höll på att mosa då jag inte såg den men som tur var skedde inte det, Nancy och jag tog kort på den oskadda ödlan/ormen(?) som sedan ringlade iväg :)
 
 
 
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Jisses, det är ju en liten "svensk boaorm " som du fotade!

    Svar: Ohja, ruskigt farlig sak det där!
    -

    2013-05-17 | 21:08:10

Kommentera inlägget här: