Den dåliga dagen igår vart helt plötsligt en väldigt bra dag då jag på kvällen fick besök av världens bästa David som jag inte träffat på flera månader - skitkul att träffa han igen! Vid tolv gick vi till Boheme och efter det drog vi och några andra hem till Nero och jag hade en jättekul kväll/natt. Vistelsen där innehöll bland annat att vi försökte komma på och uttala det korrekta engelska ordet för flodhäst (hippopotamus) lycka till full haha Sneel ödla var också ett mycket roligt ord hahaha Fick ett väldigt exklusivt och tyfft klistermärke av Nero, ni kan se det på bilden ovan. Han hade massor som han köpt för han tyckte dom var coola så det satt såna lite här o där i lägenheten x) Kände mig väldigt hedrad, denna ska jag rama in sa jag, vi får väl se hur det blir med den saken haha
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: