Varit och fikat med pappa, det gjorde mig pigg så nu när jag kom hem så satte jag på mer kaffe som jag sitter o sörplar i mig. Varför tänkte jag inte på det tidigare idag? Att man blir pigg av kaffe alltså. Känner att jag skulle kunna springa runt stan, eller nej nu ska vi inte överdriva men ska gå en promenad med Juice nu snart iaf :) Och ja jag har mycket mjölk i mitt kaffe för vill inte ha det för varmt, det ska gå att klunka x) Vill även säga att Twisted Sister är bäst, jag är smått hyper och skulle nog förmodligen bli skickat till psyket på direkten om nån sett mig sitta här skuttandes och skrattandes åt ingenting :))
 
 
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Som din mor jag är, är jag mycket tacksam att det är kaffe du är hög på:)

    Svar: hahaha
    -

    2013-05-30 | 21:20:34

Kommentera inlägget här: