Får bli en dag för sent för ligger hemma och är typ död så igår orkade jag ingenting. För att specificera död så kan jag säga att jag är sjuk - feber, ont i kropppen som faen och så svullen i halsen att det täpper igen öronen typ. Mys.. Skulle jobbat massor den här helgen och fått massa pengar men nej. Skulle evt klätt ut mig och gått till parken ikväll men nej, skulle inte tro det va.. Tur att jag har nero som tar hand om mig, och mamma som kom med päronfestis och kycklingbaguette igår för jag hade inget ätit. Har någon konstig craving för päronfestis helt plötsligt så nero fick åka o köpa fler när dem jag fick av mamma tog slut igår haha Han köpte även med halstabeletter utan att jag ens bad honom, söt är han 
 
Aja iaf, oktober har gått jääättefort och tycker jag bloggat rätt bra ändå jämfört med föregående månad. Löven har varit som guld och solen har skinit förvånasvärt mycket. Skinit, säger man så? Konstigt ord haha Mitt ljusförråd börjar sina pga av att mörkret har fått mig till att vilja tända ljus typ var och varannan kväll, mysigt ju. November kommer nog bli en mörkare månad nu när, nästan, alla löven har fallit av träden och klockan är omställd. Men det gör inget -  snart är det ju jul! Bjuder på ett kollage, som vanligt, med bilder från månaden som gått :) Ha det bra o puss på er!
 

Kommentarer

  • Mamma :) säger:

    Usch ja, det är jättetråkigt att du är sjuk :( hoppas du snart är frisk igen ! Skönt att Robin pysslar om dig, o hoppas han slipper bli smittad :( Mae det var superduper fint collage du gjort över okt!! :) krya på dig skatten, kraaaaam Mam<3

    Svar: Mår bättre idag! Han säger att han inte kan bli sjuk så är nog ingen risk, jag är dock lite skeptisk.. Taack ha det så bra !
    -

    2013-11-02 | 18:23:00
  • Mamma :) säger:

    Hmmmm, hoppas Robin har rätt, men så sa jag oxå alltid förr, har dock fått slå ihjäl den villfarelsen med att inse att jag också blir sjuk :(

    Svar: Blir väl så när man blir gammal ;)
    -

    2013-11-03 | 15:48:21
  • Alexandra säger:

    Uschusch, stackare :( avskyr att vara sjuk, man kan lixom inte göra något, skönt att du har vitaminpillret Robin ;) Hoppas oxå du är back on track nu!

    Svar: Ja nu mår jag toppen igen! Hoppas det dröjer tills näsa sjukperiod ^^
    -

    2013-11-15 | 16:17:46
    Bloggadress: http://catamita.blogg.se/?tmp=35385

Kommentera inlägget här: