Nero och jag hade en diskussion i helgen om svårighetsgraden på att baka lussebullar - jag sa att det var svårt och han lätt så vi skakade hand på att han skulle slänga ihop några nu i veckan. Fick dock ta med mig halva min köksarsenal till honom för han har typ inget vettigt i köket haha Gick rätt bra för honom faktiskt även om jag tog över lite vid utbaket. Dock hade vi ingen äggklocka så vi glömde bort tiden lite, det vart väldigt solbrända lussebullar men dom smakar iaf gott o nero gjorde en jättesöt lusseorm haha
 

Kommentarer

  • Alexandra säger:

    Va finaa! Ni är ju rediga mästerbagare, lusseormen är riktigt najjs asså ;)

    Svar: Ja han är söt haha :)
    -

    2013-11-27 | 09:08:57
    Bloggadress: http://catamita.blogg.se/?tmp=35385
  • Mamma :) säger:

    Ni är superduktiga!!!!! Och tusen tack för att man fick smaka, dom var ju jättegoda, likaså pepparkakorna ni bakade idag:) får ju lite dåligt samvete nästan att jag inte hunnit baka dessa läckerheter är :( M en en stor hyllning till " dagens ungdomar " som är både husliga, pyssliga och dessutom bjuder på sina godsaker :) :) kraaaaaamar <3

    Svar: Du får bjuda igen någon dag istället, o det brukar du ju göra ^^
    -

    2013-11-27 | 19:11:48

Kommentera inlägget här: