Igår var jag ju i bellö men glömde ta med kameran så har inga bilder att lägga upp därifrån. Det var iaf jätteskoj och mysigt och jag vart bjuden på mycket god mat :) Var dock väldigt trött efteråt för de håller på att ta bort asfalten och gräva upp typ hela gatan utanför mig och det börjar de med vid typ hal sju-sju på morgonen så då kan man inte sova längre.. Sovit hos nero inatt på grund av det för lite sovmorgon kan jag väl få på mina lediga dagar tycker jag x) 
 
Idag har jag tvättdag och medans maskinen sköter sitt har jag bänkat mig i ena soffhörnet med datorn och pillar med kort, tänkte framkalla, 1166 bilder har jag tagit hitills i år och då tycker jag ända att jag sållat bra, kommer gå åt några album, herregud haha Ska även laga lite mat senare, vad vet jag dock inte.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: