Okej ni kanske inte ens visste att jag faktiskt har glasögon för använder alltid linser haha Kände dock att det kan va skönt att ha ett par glasögon som jag trivs i så att jag slipper krångla med linser varje dag så provade ut ett par som jag är jättenöjd med. Var o hämtade dem igår på lunchen och har redan fått många komplimanger av både anhöriga och kunder. Visst så är ju det viktigaste att jag gillar dem och inte vad andra tycker men det är ju alltid kul att andra tycker att det ser bra ut, går ju inte komma undan med :)
 

Kommentarer

  • Alexandra säger:

    Guuuud va läckra!!!! De är supersnygga på dig :) Stefan håller med det där med linser, glasögon är så praktiska, man ser direkt på morgonen o slipper peta sig i ögonen o svära ;)

    Svar: Tack så jättemycket! Gillar linser men skön att ha så att man kan variera :)
    -

    2013-10-26 | 10:11:15
    Bloggadress: http://catamita.blogg.se/?tmp=35385
  • Mamma :) säger:

    Dom är superfint, vill också skaffa nya brills....

    Svar: Tycker jag, du har ju 20% rabatt på bågarna du med ^^
    -

    2013-10-27 | 20:53:51

Kommentera inlägget här: