Hellu idag så var jag på Black amber tattoo här i stan och satt på en stol och kollade ner i golvet i lite över tre timmar. Rätt mör i nacken efteråt ja. Efter två timmar sa hasse som tatuerade mig att vi skulle ta en paus, bra för jag måste snyta mig sa jag och vände mig om. Har du gråtit? Ja det blev visst så haha Han hade aldrig tatuerat någon som gjort det innan. Inte mitt fel att min ryggrad och skuldror inte gillar att få nålar i sig x) Mamma skrek rakt ut när jag kom hem efteråt och visade den. Sen sa hon att hon ville sen inte titta på den igen idag, får bli en annan dag...
 

Kommentarer

  • Mamma :) säger:

    Jag blev ju bara chockad!!! Hade du nog oxå blivit om din lilla rara, söta fina dotter helt plötsligt hade en dödskalle mellan skulderbladen ;) Men, nu har det lagt sig o den är fin, häftig!! Och det kommer säkert nyt, bättre o lite billigare metoder i framtiden som man kan ta bort tatueringar med om man skulle vilja det så småningom.....tröstar jag mig med :)

    Svar: Haha söt o rar, tack så mycket mamma :)
    -

    2013-10-17 | 19:52:23
  • Miss Naily A Fucking Rockstar! säger:

    Ha, ha, gillar din mammas koommentar ovan:)Jag tycker i alla fall att din tatuering blev skit snygg!

    Sid: Kanske ska testa att stoppa ner rosorna i whisky nästa gång och se hur dom beter sig:) Kanske börjar växa igen åt alla håll typ som tulpane gör, ha ha:)

    Kram

    Svar: Tackar! Är jättenöjd :) hahaha hade varit intressant att se
    -

    2013-10-17 | 22:58:21
    Bloggadress: http://www.fames.se/missnaily

Kommentera inlägget här: