Har stått och slängt ihop en av mina favoriträtter, så snabbt och smidigt att göra men ändå så gott. Tror jag har tre olika recept på tomatsoppa att variera mellan och ja det är mycket godare än det ser ut på bilden haha Bjuder även på en bild på mitt kylskåp och köksfönser, sånt är väl kul. Blev dock tomatsoppa så det räcker till en halv armé, som det typ alltid blir när jag lagar mat, så får ta och frysa ner några matlådor. Upptäckte att jag inte stängt frysen ordentligt igår - mycket is i den nu kan jag säga ... 
 

Kommentarer

  • mamma :) säger:

    Mums, det är ju jättegott! Bjuder hem mig själv till dig på soppa nästa gång du lagar det!

    Svar: Jag kan bjuda hem dig annars haha :)
    -

    2013-10-23 | 09:51:52
  • Alexandra säger:

    Hörrudu, den där ser smarrig ut, recept? :)

    Svar: Kan ta med det på onsdag! :)
    -

    2013-10-24 | 13:59:05
    Bloggadress: http://catamita.blogg.se/?tmp=35385
  • Alexandra säger:

    Goodii!

    Svar: Påminn mig dock gärna haha ;)
    -

    2013-10-26 | 10:10:05
    Bloggadress: http://catamita.blogg.se/?tmp=35385

Kommentera inlägget här: